HotDroid دانلود Skout – Chat, Friend 4.14.4 – مسنجر پرطرفدار اندروید!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 253
نویسنده : مهدی عابدیان

Skout – Chat, Friend یک نرم افزار مسنجر با اینترفیسی واقعا زیبا و لذت بخش مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن می توانید یه یک شبکه ی جهانی بسیار گسترده متصل شوید و با افراد مختلف از سراسر دنیا ملاقات کنید! این نرم افزار امکاناتی را برای شما کاربران فراهم می آورد که بتوانید براحتی افراد دارنده ی این مسنجر در اطراف خود را شناسایی و با آن ها به چت کردن بپردازید و دوستان جدیدی را پیدا کنید! هنگامی که برنامه ی فوق را اجرا می کنید مجذوب اینترفیس زیبای آن خواهید شد و در عرض چند ثانیه می توانید یک حساب کاربرای برای خودتان بسازید و با میلیون ها کاربر از سراسر جهان مواجه شوید! فیلترهایی در برنامه تعبیه شده است که بتوانید به هدف خودتان برسد، به عنوان مثال می توانید گزینه های افراد نزدیک، افراد سراسر کشور و … را انتخاب و یا معین کنید در نمایش آواتارها و کاربران یکی از دو جنس مونث و مذکر به نمایش در بیاید. به طور کلی Skout – Chat, Friend شبیه به برنامه ی نام آشنای بیتالک می باشد که اینترفیس زیبای آن، شکلک های دوست داشتنی، محیط کاربری ساده بدون هیچگونه ابهام، ورود به برنامه بدون نیاز به اکانت با حساب های گوگل پلاس و فیسبوک و … تجربه ی یکی از بهترین برنامه های مسنجر را برای شما به ارمغان می اورد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , اینترنت , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , مسنجر , دانلود Skout – Chat, Friend 4 , 14 , 4 – مسنجر پرطرفدار اندروید! ,



بازدید : 266
نویسنده : مهدی عابدیان

Weather Services PRO – خدمات آب و هوا پرو یک نرم افزار قدرتمند، حرفه ای و پرطرفدار در زمینه ی نمایش وضعیت آب و هوایی و هواشناسی مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با استفاده از ان می توانید در محیطی بسیار زیبا از وضعیت آب و هوایی مکان های زنده دنیا باخبر شوید و یا به پیش بینی شرایط جوی تا چند روز آتی بپردازید! این برنامه که از تمامی شهرهای کشور عزیزمان ایران نیز پشتیبانی می کند به شما این امکان را می دهد که به راحتی از وضعیت آب و هوایی شهرهای ایران به صورت لحظه ای باخبر شوید! بله نرم افزار فوق با دارا بودن ویژگی هایی همچون پیش بینی دقیق، نمایش نمودارها و نقشه های متعدد برای شرایط آب و هوایی و دریافت اطلاعات از ایستگاه های آب و هوایی حرفه ای در سراسر جهان تجربه بهترین و آسان ترین برنامه هواشناسی را در اندرویدفون شما به ارمغان می اورد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , اینترنت , وضعیت آب و هوا , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , نرم افزار اندروید , دانلود Weather Services PRO 3/5 – برنامه هواشناسی دقیق اندروید ,



بازدید : 162
نویسنده : مهدی عابدیان

Facebook Lite نسخه ی لایت مسنجر معروف شبکه اجتماعی فیسبوک برای دستگاه های اندرویدی است که توسط خود فیسبوک عرضه شده است و چند روزی بیش از انتشار آن نمی گذرد و در همین مدت زمان محدود توانسته بیش از 50 هزار دانلود از گوگل پلی داشته باشد و بدون شک بزوی با استقبال بیشتر کاربران روبرو شده است. این نسخه از مسنجر فیسبوک با همه ی اتصال ها از جمله 2G و مناطق با سرعت اینترنت کم بدون مشکل کار می کند و با هدف بارگزاری سریعتر و استفاده ناچیز از داده طراحی شده است و بهترین گزینه برای ما ایرانیان که سرعت اینترنتمان چندان رضایت بخش نیست، می باشد. این اپلیکیشن با دارا بودن حجمی معادل 285 کیلوبایت به شما امکان دسترسی به حساب فیسبوک را می دهد و برروی همه دستگاه های اندرویدی بدون مشکل کار خواهد کرد. اگر از کاربران فیسبوکی هستید و دنبال یک برنامه امن برای دسترسی به حساب و پنل مدیریتی می باشید پیشنهاد ما به شما استفاده از نسخه لایت فیسبوک است که توسط خود فیسبوک عرضه شده است.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , اینترنت , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , مسنجر , دانلود Facebook Lite 1/11/0/86/192 – برنامه فیسبوک لایت اندروید! ,



بازدید : 168
نویسنده : مهدی عابدیان

Google Chrome از قدرتمندترین و بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب می باشد که محصولی از کمپانی بزرگ گوگل است و از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر اپل ، سافاری ، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند . مرورگر گوگل کروم دارای امنیت بالایی است و با آن قادر خواهید بود در اسمارت فون اندرویدی خود صفحات وب را با بالاترین سرعت و بهترین شکل ممکن مشاهده کنید و از وبگردی لذت ببرید . مرورگر گوگل کروم برای تمامی سیستم عمل های ویندوز، آندروید، ای او اس و … ارائه شده و توانسته نظر میلیون ها کاربر از سراسر جهان را به سمت خودش جلب نماید. زیبایی و امکانات Chrome Browser بدون شک ان را کم نظیر نموده است و اما حجم بالایش برای گوشی های ضعیف مشکل ساز است.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , اینترنت , مرورگر , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , مرورگر , دانلود Chrome Browser – Google 44/0/2403/133 – گوگل کروم اندروید ,



بازدید : 261
نویسنده : مهدی عابدیان

Google Maps | نقشه های گوگل یکی دیگر از بهترین و جالب ترین سرویس های کمپانی نام آشنا و معروف گوگل می باشد که به صورت آنلاین و از طریق اینترنت نقشه های کامل و کم نظیری از مکان های مختلف دنیا را در اختیار کاربران قرار میدهد! این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند به آسانی و از طریق گزینه ی جست و جو به آسان ترین شکل ممکن به نقشه های محل های مختلف و دلخواهشان دست یابند و نمای کلی از زمین را به شکل های متنوع و مختلفی مشاهده نمایند! گوگل برای این سرویس معروف خود نیز اپلیکیشنی با نام Google Maps را برای دیوایس های هوشمند اندرویدی طراحی کرده است تا کاربران دارنده ی این نوع دستگاه ها بتوانند به راحتی هرچه تمام تر و در سریع ترین زمان ممکن از امکانات و قابلیت های گوگل مپز استفاده نمایند! با این برنامه ی کاربردی و نقشه یابی به آسانی می توانید از ویژگی های گوگل مپ همچون پیدا کردن مکان های مورد نظر و دلخواه، ناوبری، قطب نمای دقیق، نقشه های سه بعدی، دستورالعمل های متنوع، مرور آفلاین نقشه ها، نمایش عرض جغرافیایی، صفحات کاوش شده و غیره استفاده ببرید و تجربه ی بهترین برنامه نقشه یابی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , اینترنت , موقعیت یاب و GPS , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , موقعیت یاب و GPS , دانلود Google Maps 9/12/1 – برنامه رسمی سرویس گوگل مپ برای اندروید ,



بازدید : 192
نویسنده : مهدی عابدیان

Tapatalk Forum App یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای دسترسی آسان به انجمن های اینترنتی است که با آن قادر خواهید بود به راحتی به فروم گردی بپردازید. این اپلیکیشن که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است ، بیش از 35000 انجمن اینترنتی را پشتیبانی می کند که با داشتن ان می توانید فروم های مختلف را در محیطی زیباتر و حرفه ای تر مشاهده فرمایید. اگر برای مشاهده ی انجمن های اینترنتی از مرورگرهای مختلف استفاده میکنید نرم افزار معرفی شده را امتحان کنید چرا که از امتحان آن پشیمان نخواهید شد ! انجمن تخصصی هاتدیروید نیز از این سرویس و این برنامه پشتیبانی می کند و با نصب آن برروی موبایل و یا تبلت اندرویدیتان می توانید در محیطی ساده، زیبا و پرامکانات به انجمن دسترسی داشته باشید و از قابلیت هایش استفاده نمایید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , اینترنت , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , کاربردی , دانلود Tapatalk 5 , 0 , 6 – اپلیکیشن مشاهده انجمن ها اندروید ,



بازدید : 142
نویسنده : مهدی عابدیان

Shazam Encore نرم افزاری عالی و پرطرفدار برای یافتن موزیک می باشد که استودیوی Shazam Entertainment Limited آن را عرضه نموده است و با میلیون ها خرید از گوگل پلی در صدر برترین و محبوب ترین نرم افزارهای موزیک و آیدیو قرار دارد! بدون شک برای شما نیز پیش آمده است که در مجلس و یا جمعی موزیکی را می شنوید و از ان خوشتان می آید و دوست دارید آن موزیک را برروی موبایل خود داشته باشید اما دلیلی برای پرسیدن اینکه این موزیک از کیست را ندارید ، ما به شما اپلیکیشن فوق العاده Shazam Encore را پیشنهاد می دهیم که با کمک آن می توانید به آسان ترین و سریع ترین روش نام خواننده موزیک و آلبوم وی را پیش روی خود نمایش نمایید!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , اینترنت , پلیر و مولتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , پلیر و مولتی مدیا , دانلود Shazam Encore 5/8/0-150731 – یافتن خواننده موزیک اندروید! ,



بازدید : 224
نویسنده : مهدی عابدیان

همانطور که مستحضرید WhatsApp Messenger بهترین، محبوب ترین و نام آشناترین منسجر برای دیوایس های مختلف است که ما در فارسروید همیشه اخرین و جدیدترین نسخه ی آن را در اسرع وقت و همزمان با انتشار در گوگل پلی در اختیار شما قرار می دهیم! با استفاده از این مسنجر شما قادر هستید تا از طریق اینترنت و با هزینه ای ناچیز متن ها، عکس ها، ویدئوها، فایل ها و اطلاعات خود را به رایگان برای دوستان و آشنایان خود از سراسر جهان بفرستید! مدت ها قبل نسخه ی پلاس این مسنجر را برای شما معرفی کرده بودیم که دارای امکانات اضافه تری همچون مخفی کردن آخرین بازدید و … بود و متاسفانه با پیگیری ها و اقدامات کمپانی فیسبوک (صاحب امتیاز واتس آپ) باعث متوقف شدن کارایی شد و دیگر امکان استفاده از نسخه پلاس نبود! هم اکنون قصد معرفی یکی از بی نظیرترین نسخه های واتس آپ با نام WhatsMapp را داریم که با نصب آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانید علاوه بر داشتن ویژگی های نسخه اصلی، ویزگی هایی فوق العاده همچون مخفی کردن اخرین بازدید، مخفی کردن تیک آبی، مخفی کردن تایپینگ، مخفی کردن دو تیک و غیره را داشته باشید!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , اینترنت , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , مسنجر , دانلود WhatsMapp 1/5/3 – واتس آپ بی نظیر اندروید – اختصاصی ,



بازدید : 149
نویسنده : مهدی عابدیان

WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم . با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال 3G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید . انواع قابلیت های مختلف در مسنجر واتس اپ برای ارتباط شما با مخاطبینتان در سراسر جهان فراهم شده است و شما می توانید به مدت 1 سال به صورت رایگان از آن ها استفاده نمایید. پس از استفاده ی 1 ساله از این مسنجر و تمام شدن موعد رایگان بودنش ؛ شما می توانید با پرداخت حدود 3 هزار تومان برای 1 سال آن را تمدید نمایید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , اینترنت , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , مسنجر , دانلود WhatsApp Messenger 2 , 12 , 210 – واتس اپ اندروید – جدید ,



بازدید : 137
نویسنده : مهدی عابدیان

Google Chrome از قدرتمندترین و بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب می باشد که محصولی از کمپانی بزرگ گوگل است و از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر اپل ، سافاری ، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند . مرورگر گوگل کروم دارای امنیت بالایی است و با آن قادر خواهید بود در اسمارت فون اندرویدی خود صفحات وب را با بالاترین سرعت و بهترین شکل ممکن مشاهده کنید و از وبگردی لذت ببرید . مرورگر گوگل کروم برای تمامی سیستم عمل های ویندوز، آندروید، ای او اس و … ارائه شده و توانسته نظر میلیون ها کاربر از سراسر جهان را به سمت خودش جلب نماید. زیبایی و امکانات Chrome Browser بدون شک ان را کم نظیر نموده است و اما حجم بالایش برای گوشی های ضعیف مشکل ساز است.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , اینترنت , مرورگر , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , مرورگر , دانلود Chrome Browser – Google 44/0/2403/128 – گوگل کروم اندروید ,



بازدید : 270
نویسنده : مهدی عابدیان

Smart AppLock نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است. با این برنامه قادر خواهید بود برروی برنامه ها ، بازی ها و بخش های دلخواه اسمارت فون خود قفل قرار دهید و از دسترسی افراد دیگر به آن بخش ها جلوگیری کنید.

آیا نگرانید که دیگران اس ام اس های شخصی شما را بخوانند ؟! آیاد دوست ندارید افراد دیگر به بخش مخاطبین و تاریخچه ی تماس گوشی شما دسترسی داشته باشند !؟ برنامه ی Smart AppLock برای شما طراحی شده است.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , دانلود Smart AppLock 6/5/6 – قفل گذاری برنامه ها در اندروید ,



بازدید : 188
نویسنده : مهدی عابدیان

Security Pal یک اپلیکیشن امنیتی و آنتی ویروس عالی از استودیوی MyPal Apps برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و قصد معرفی نسخه پرداخت شده و کامل ان را حضور شما کاربران همیشگی داریم. به قول طراح با نصب این اپلیکیشن برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی خود دیگر اصلا نگران مسائل امنیتی نباشید! این برنامه ی عالی با دارا بودن یک موتور قدرتمند و بروز به همراه ویژگی های اضافی چون پاک سازی کش ها و برنامه ها بیهوده، پاکسازی ویروس ها و بدافزارها و همچنین جلوگیری از نفوذ هکران به دستگاه شما، به شما این امکان را می دهد تا گامی مهم را در زمینه ی امنیت دستگاهتان بردارید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , دانلود Security Pal 1/3 – اپلیکیشن امنیتی اندروید – پرمیوم ,



بازدید : 120
نویسنده : مهدی عابدیان

همانطور که می دانید بیت دیفندر از بزرگترین و معروف ترین شرکت های تولید نرم افزارهای امنیتی است که نسخه های مختلفی از برنامه های امنیتی خود را برای انواع سیستم عامل های مختلف عرضه نموده است! این کمپانی رومانیایی نسخه ی جدیدی از آنتی ویروس بسیار قدرتمند خود با نام Bitdefender Mobile Security & Antivirus را برای دستگاه های اندرویدی عرضه نموده است که با نصب آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خودتان می توانید به صورت همیشگی از دست بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی راحت شوید! از لحظه ای که شما اقدام به نصب آنتی ویروس فوق برروی دستگاه خود می نمایید، حفاظت آغاز شده و بیت دیفندر به دنبال فعالیت های مشکوک در دستگاه خواهد گشت! همچنین با استفاده از فناوری پردازش ابری اطلاعات دقیق تری از بدافزارها همواره در اختیار آنتی ویروس قرار می گیرد تا مقابله هوشمندانه تر و حملات قدرتمندتری علیه انها انجام شود.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , دانلود Bitdefender Mobile Security & Antivirus 3 , 0 , 135 – آنتی ویروس بیت دیفندر اندروید ,



دانلود GP Antivirus Pro 1.0.1 -آنتی ویروس قوی GPaddy اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 7 مرداد 1394
بازدید : 131
نویسنده : مهدی عابدیان

GP Antivirus Pro یک اپلیکیشن عالی دیگر در زمینه انتی ویروس از استودیوی Antivirus Free – GPaddy Mobile Security برای دستگاه های هوشمند اندرویدی است که با قیمت 4.58 دلار در گوگل پلی عرضه شده است و امروز برای اولین بار قصد معرفی نسخه پولی آن را داریم. این اپلیکیشن قادر است ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و مموری اسمارت فون و یا تبلت شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن ها نماید! اگر احساس می کنید سرعت موبایلتان کم شده است و ویروس هایی در آن نفوذ کرده و باعث کندی سرعت شده اند و به یک بهینه ساز و پاک کننده نیاز دارید GP Antivirus Pro به کمک شما خواهد آمد و با موتورهای قدرتمند گوشی شما را تنها با یک کلیک پاک سازی می نماید! شاید نرم افزارهای آنتی ویروسی برروی موبایل خود داشته باشید و احساس کنید سرعت اسکن و شناسایی ویروس ها توسطش بالاست ولی استودیوی GPaddy Mobile Security ادعا کرده است که سرعت اسکن توسط نرم افزارش صدها برابر بیشتر از آنتی ویروس های دیگر است و یک اپلیکیشن تنها 3 مگابایتی امنیت کامل اسمارت فون و تبلت شما را تامین می نماید!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , دانلود GP Antivirus Pro 1/0/1 -آنتی ویروس قوی GPaddy اندروید ,



بازدید : 246
نویسنده : مهدی عابدیان

Kaspersky از قدرتمندترین و محبوب ترین شرکت های تولید نرم افزارهای امنیتی دنیای IT می باشد که توانسته است با تولید نرم افزار امنیتی مختلف برای انواع سیستم عامل ها از جمله اندروید ، آیفون و … گام مهمی را در زمینه ی امنیت و حفظ حریم خصوصی برای کاربران بردارد. آنتی ویروس شرکت معروف کسپرسکای با نام Kaspersky Mobile Security منتشر شده است که از آخرین فن آوری امنیتی برای محافظت از گوشی های هوشمند در مقابل ویروس ها ، تهدیدات اینترنتی ، سایت های فیشینگ ، جاسوس افزارها و هرزنامه ها استفاده می کند. از ویژگی های آنتی ویروس کسپرسکای که برای هر کاربری حیاتی است حفظ حریم خصوصی شما هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشی شماست که امکان دسترسی به اطلاعاتتان را به هیچ شخصی نخواهد داد و از جهت حفظ حریم خصوصی خیالتان راحت خواهد بود .


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , نرم افزار اندروید , دانلود Kaspersky Mobile Security 11/8/4/625 – بهترین آنتی ویروس اندروید ,



بازدید : 161
نویسنده : مهدی عابدیان

Avira یکی از بهترین و محبوب ترین کمپانی ساخت برنامه های امنیتی و آنتی ویروس برای انواع سیستم عامل می باشد که اپلیکیشن خود را با نام Avira Free Android Security برای اندروید منتشر کرده است و امنیت را در اسمارت فون شما به ارمغان خواهد آورد. این نرم افزار یک مجموعه کامل از ابزارهای امنیتی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید از حریم خصوصی خود در برابر جاسوس افزارها محافظت کنید و امنیت گوشی خود را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید .

با نصب بودن این آنتی ویروس برروی موبایل شما می توانید هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشیتان از طریق سایت Avira کنترل اسمارت فون خود را در دست بگیرید !


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ابزارها , امنیتی و آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: ابزارها , امنیتی و آنتی ویروس , دانلود Avira Free Android Security 4/0 – آنتی ویروس اویرا اندروید ,



بازدید : 201
نویسنده : مهدی عابدیان

Trustlook Antivirus & Mobile Security یکی از بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین برنامه های آنتی ویروس از استودیوی Trustlook Antivirus Security برای اندروید است که به صورت کاملا رایگان برای اندروید عرضه شده و تنها نرم افزاری است که خطر Heartbleed را تشخیص و آن را بلوکه می کند! با استفاده از این انتی ویروس برروی موبایل خود می توانید به آسانی هرت بلیدها، ویروس ها، تروجان ها و کدهای جاسوس را تشخیص دهید و در عرض چند ثانیه اقدام به حذف ان ها نمایید! اگر به دنبال آنتی ویروسی هستید که با آن بتوانید تمامی ویروس های گوشیتان را حذف کنید و گامی اساسی در زمینه امنیت موبایل خود بردارید اپلیکیشن فوق را از دست ندهید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , دانلود Trustlook Antivirus & Mobile Security 2/6/7 – نرم افزار آنتی ویروس اندروید ,



بازدید : 165
نویسنده : مهدی عابدیان

Zoner Mobile Security یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید امنیت اسمارت فون خود را تا حد زیادی بالا ببرید و از اطلاعات خود در برابر تهدیدها و حملات مختلف اینترنتی ، فیشینگ و … محافظت کنید . این آنتی ویروس قوی قادر است از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی شما در برابر انواع ویروس ها ، دیالر ها ، تروجان ها ، کرم ها ، جاسوس افزارها ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و نرم افزارهای مخرب محافظت کرده و آن ها را حذف کند .


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , نرم افزار اندروید , دانلود Zoner Mobile Security 1/2/4 – آنتی ویروس قوی اندروید ,



بازدید : 164
نویسنده : مهدی عابدیان

Anti Spy Mobile PRO از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ضد جاسوسی برای دستگاه های اندرویدی است که در گوگل پلی با قیمت 3.99 دلار توسط استودیوی Anti Spy Mobile برای فروش قرار داده شده است و با +100.000 خرید از پرفروش ترین برنامه های امنیتی به شمار می رود! همانطور که می دانید امنیت دستگاه مهمترین بخش آن است و همه کاربران بدون شک دوست ندارند بدافزارهایی وارد گوشی آن ها شده و باعث اختلال در کار دستگاه و یا از بین رفتن و لو رفتن اطلاعات شوند، در این راستا نصب بودن یک اپلیکیشن برای جلوگیری از ورود جاسوس افزارها و از بین بردن آن ها لازم و ضروری است ؛ آنتی ویروس های مختلفی وجود دارند که امکان پیدا کردن بدافزارها و جاسوس افزارها در آنها تعبیه شده اما در این میان برنامه ای که بتوانید تخصصی در زمینه پیدا کردن جاسوس افزارها و بلوکه کردن آن ها کار کند، بهتر و قوی تر خواهد بود! اپلیکیشن Anti Spy Mobile PRO با موتورهای قدرتمند خود در مدت زمانی بسیار کم تمامی بدافزارها و جاسوس افزارهای موجود در برنامه های نصب شده و فایلها را شناسایی نموده و به شما این امکان را می دهد که از شر آن ها خلاص شوید!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , دانلود Anti Spy Mobile PRO 1/9/10/8 – برنامه ضد جاسوسی اندروید ,



بازدید : 165
نویسنده : مهدی عابدیان

Security – Premier یک نرم افزار قدرتمند و پرطرفدار در زمینه ی اپلیکیشن های امنیتی و آنتی ویروس از گروه برنامه نویسی Webroot مخصوص سیستم عامل هوشمند اندروید می باشد که با هدف محافظت از دستگاه شما در مقابل برنامه های مخرب، تهدیدات اینترنتی و جلوگیری از وارد شدن آسیب طراحی گردیده است و با نصب آن برروی دیوایس خود می توانید گامی اساسی را در زمینه ی افزایش امنیت بردارید! این نرم افزار امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید براحتی گوشیتان را از برنامه های ویروسی و مخرب پاک سازید و در صورت مفقود شدن دستگاه آن را از راه دور کنترل کنید و فرآیندهایی همچون حذف اطلاعات و یا قفل کردن را برروی آن اعمال نمایید.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Security – Premier 3/6 , 0/6722 – نرم افزار امنیتی اندروید! ,



بازدید : 177
نویسنده : مهدی عابدیان

Lookout Security & Antivirus یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی گوشی خود می توانید علاوه بر افزایش امنیت اسمارت فون خود از امکان آن نظیر بکاپ گیری از فایل ها و تماس ها و پیدا کردن گوشی گم شده استفاده کنید. با نصب بودن این اپلیکیشن برروی اسمارت فون شما می توانید با خیالی آسوده به تمامی سایت های اینترنتی رفته و از وبگردی لذت ببرید و به هیچ وجه از لو رفتن حریم خصوصی شما نگران نباشید چرا که این نرم افزار وب سایت های مخرب را شناسایی و بطور خودکار بلوکه می کند و اجازه دسترسی به این وب سایت ها را به شما نمی دهد .

با این برنامه قادر خواهید بود فایل های گوشی خود را اسکن کنید و در صورت موجود بودن ویروس ، تروجان و یا کرمها آن ها را از بین ببرید و بر سرعت آن بیفزایید. یکی از ویژگی های کاربردی Lookout Security & Antivirus امکان گرفتن نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات گوشی شماست که در صورت حذف شدن آن ها بتوانید به آسانی آن ها را بازگردانی کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , نرم افزار اندروید , دانلود Lookout Security& Antivirus Protection 9/23-da2fc8f – آنتی ویروس قدرتمند اندروید ,



بازدید : 146
نویسنده : مهدی عابدیان

AndroHelm AntiVirus یک نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس بسیار قدرتمند با محیط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند با ابزارهایی فوق العاده از گروه برنامه نویسی AndroHelm Antivirus برای سیستم عامل اندروید می باشد که با قیمت ۱۲۰ دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شده است و از برترین نرم افزارهای آنتی ویروس موجود به شمار می رود! آیا دوست دارید که کامل ترین اپلیکیشن آنتی ویروس با ابزارهایی منحصر به فرد و عالی را در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید!؟ ایا دوست دارید مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته ی برای بهره برداری کامل از تلفن همراه را در اختیار داشته باشید؟! پیشنهاد ما به شما برنامه ی کاربردی AntiVirus for Android می باشد!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ابزارها , امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: ابزارها , امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , نرم افزار اندروید , AndroHelm AntiVirus 2/2 – برنامه امنیتی و آنتی ویروس اندروید ,



بازدید : 170
نویسنده : مهدی عابدیان

Dr.Web Security Space یکی از بهترین ، قدرتمندترین و معروف ترین نرم افزارهای آنتی ویروس می باشد که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل از جمله آندروید، آیفون ، ویندوز ، مک و غیره منتشر شده است و با دارا بودن سرعت و قدرت بالا در شناسایی و حذف ویروس ها و بد افزارها در زمره ی بهترین آنتی ویروس های جهان قرار دارد. امروز جدیدترین نسخه ی Dr.Web Anti-virus را برای اندروید قرار داده ایم که با نصب آن برروی اسمارت فون خود می توانید از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید و در هنگام استفاده از اینترنت خیالتان از بابت فاش نشدن حریم خصوصی راحت باشد. نسخه ی ۱۰ این آنتی ویروس که امروز منتشر شده است نسبت به نسخه های پیشین دارای قدرت بالاتری است و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , نرم افزار اندروید , دانلود Dr , Web Security Space 10/0/2 – آنتی ویروس دکتر وب اندروید + کلید ,



بازدید : 195
نویسنده : مهدی عابدیان

۳۶۰ Mobile Security یکی از قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های آنتی ویروس و امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که هم اکنون در مارکت با دارا بودن امتیاز ۴.۷ در رده ی بالاتری نسبت به برنامه های آنتی ویروس دیگر می باشد و ما امروز قصد معرفی آن را برای شما داریم! ۳۶۰ سکیوریتی انتی ویروسی قوی برای محافظت از اسمارت فون و اطلاعات شما در مقابل جدیدترین ویروس ها ، بدافزارها و ویروس های ساخته شده است و با نصب ان می توانید گامی اساسی را در زمینه ی امنیت برای گوشی خود بردارید. ۲۷۵ میلیون کاربر تا به امروز این نرم افزار را نصب کرده و متوجه شده اند که این انتی ویروس با حجم ناچیز خود دارای قدرت زیادی است و آن را به کاربران دیگر پیشنهاد می دهند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , نرم افزار اندروید , دانلود a 360 Security – Free Cleaner 3/2/10 – انتی ویروس قوی اندروید ,



بازدید : 151
نویسنده : مهدی عابدیان

CM Security- AppLock&AntiVirus مورد اعتماد ترین بهینه ساز در زمینه ی آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دانلود بیش از ۱۰۰ میلیون (۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰) در صدر پرطرفدارترین و برترین نرم افزار آنتی ویروس گوگل پلی قرار دارد! این اپلیکیشن قادر است ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و مموری اسمارت فون و یا تبلت شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن ها نماید! اگر احساس می کنید سرعت موبایلتان کم شده است و ویروس هایی در آن نفوذ کرده و باعث کندی سرعت شده اند و به یک بهینه ساز و پاک کننده نیاز دارید CM Security به کمک شما خواهد آمد و با موتورهای قدرتمند حالت دوگانه محلی و ۱۶ سال سابقه در زمینه ی آنتی ویروس های کامپیوتر گوشی شما را تنها با یک کلیک پاک سازی می نماید!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: امنیتی و آنتی ویروس , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود CM Security- AppLock&AntiVirus 2/6/9 – آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی اندروید ,



بازدید : 147
نویسنده : مهدی عابدیان

Smart Tools نرم افزاری محبوب و کاربردی شامل ۱۵ ابزار مهندسی و محاسباتی است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. با این نرم افزار می توانید تمام ابزارهای اندازه گیری طول ، زاویه ، فاصله ، ارتفاع ، جهت و صدا را به صورت یک جا داشته باشید و از آن ها استفاده کنید .

در این نرم افزار ۱۵ ابزار موجود در ۵  بخش به صورت زیبا دسته بندی شده است که بخش ها عبارتند از :


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ابزارها , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: ابزارها , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Smart Tools 1/7/8 – مجموعه ابزار محاسباتی اسمارت تولز اندروید ,



بازدید : 182
نویسنده : مهدی عابدیان

تا به این لحظه و این ساعت از هاتدیروید ده ها نرم افزار مختلف در زمینه ی مدیریت و سازماندهی کارهای روزانه را برای اندروید معرفی نموده ایم و با استقبال خوب شما روبرو گردیده است ؛ امروز نیز قصد معرفی یک اپلیکیشن عالی در همین زمینه با نام TickTick – To-do & Task List را داریم که با آن می توانید در محیطی ساده و کلاسیک کارهای روزانه و وظایف خودتان را ثبت کنید و در زمان دلخواه از انجام آن ها با زنگ ها و یاداوری های مختلف باخبر شوید! این نرم افزار که یرای سیستم عامل آی اُ اس نیز منتشر گردیده است لیست کارهای شما را در یک سرور ابری قدرتمند ذخیره می کند و به شما این امکان را می دهد که از طریق وبسایت نرم افزار با آدرس www.ticktick.com از یادداشت های خود نسخه ی پشتیبانی تهیه کنید و تنظیمات مختلفی را در اختیار داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی برنامه ی تیک تاک دارا بودن یک پلاگین مخصوص گوگل کروم با نام TickTick Extension می باشد که به شما این امکان را می دهد از طریق مرورگر Google Chrome به مدیریت مستقیم کارهای خود بپردازید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ابزارها , کاربردی , مدیریتی , ,
:: برچسب‌ها: ابزارها , کاربردی , مدیریتی , نرم افزار اندروید , دانلود TickTick – To-do & Task List 2/0/21 – سازماندهی کارهای روزانه اندروید ,



دانلود Elevate – Brain Training 2.2 – بهبود تمرکز اندروید!
نوشته شده در یک شنبه 4 مرداد 1394
بازدید : 138
نویسنده : مهدی عابدیان

Elevate – Brain Training نرم افزاری عالی در زمینه سلامت و بهداشت و آموزشی از استودیوی Elevate Labs برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته شده است و تا به این ساعت بیش از یک میلیون بار دانلود گردیده و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و نسخه ی اندرویدی ان را برای اولین بار معرفی کنیم! این برنامه با هدف بهبود تمرکز، مهارت سخنوری، سرعت پردازش و موارد دیگر طراحی شده و با استفاده از ان می توانید به آسانی مهارت های مهم شناختی که برای افزایش بهره وری، آوردن قدرت، و اعتماد به نفس نیاز هستند را بهبود ببخشید! نرم افزار حرفه ای Elevate – Brain Training با کمک و همکاری کارشناسان علوم اعصاب و یادگیری شناختی و در تحقیقات گسترده علمی طراحی گردیده و الگوریتم های آموزشی Elevate بیشتر با الهام از پژوهش در مطالعات حافظه به منظور توسعه یک برنامه شخصی برای هر کاربر که منجر به افزایش تجربه یادگیری است می باشد که ان را به همه ی کاربران پیشنهاد می دهیم.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ابزارها , پزشکی و سلامت , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: ابزارها , پزشکی و سلامت , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Elevate – Brain Training 2/2 – بهبود تمرکز اندروید! ,



بازدید : 151
نویسنده : مهدی عابدیان

Smart App Lock Pro 2 یک اپلیکیشن عالی و کاربردی در زمینه قفل آسان برنامه ها و بازی های نصب شده برروی دستگاه های آندرویدی است که به با قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه +۵۰.۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و از برترین برنامه های قفل اپلیکیشن ها به شمار می رود. بدون شک هر کاربر و فردی در دستگاه خود دارای اطلاعات خصوصی ای است که دوست ندارد همه افراد به ان ها دسترسی داشته باشند چرا که اعضای خانواده و دوستان حتما گوشی شما را در دست خواهند گرفت ؛ از طرفی به طور پیش فرض امکان قفل اپلیکیشن ها در دستگاه های اندرویدی وجود ندارد پس در این میان یک اپلیکیشن عالی برای قفل برنامه ها و بازی ها ضروری است. Smart App Lock Pro 2 نرم افزاری کاربردی برای قفل آسان اپلیکیشن های موجود در دستگاهتان است که از پین و پترن پشتیبانی می کند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ابزارها , ,
:: برچسب‌ها: ابزارها , نرم افزار اندروید , دانلود Smart App Lock Pro 2 3/13/9 – قفل اپلیکیشن ها در اندروید! ,



بازدید : 163
نویسنده : مهدی عابدیان

نرم افزارهای متعددی در زمینه ی بهینه سازی مصرف باتری برای اندروید وجود دارد که تا حد قابل قبولی مصرف باتری اسمارت فون و یا تبلت شما را با فرآیندهایی همچون بستن برنامه های غیرضروری کاهش می دهند و تا به امروز چندین و چند مورد از آن ها را معرفی نموده ایم و همه ی ان ها از بهترین ها بودند. امروز قصد معرفی یکی دیگر از برترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های کاهش و بهینه سازی مصرف باتری با نام Two Battery Pro – Battery Saver را داریم که با نصب و داشتن آن برروی موبایل خود می توانید عمر باتری خود را افزایش داده و قدمی اساسی در زمینه ی کاهش مصرف بردارید! بله اپلیکیشن فوق با کمک الگوریتم های هوشمند، کارها و فرآیندهایی همچون قطع اتصال اینترنت، کاهش مصرف باتری و مصرف داده ها عمر باتری را افزایش می دهد!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ابزارها , کاربردی , مدیریتی , ,
:: برچسب‌ها: ابزارها , کاربردی , مدیریتی , نرم افزار اندروید , دانلود Two Battery Pro – Battery Saver 3/24 – اپلیکیشن کاهش مصرف باتری اندروید ,



بازدید : 189
نویسنده : مهدی عابدیان

Turbo Editor PRO اپلبکبسن عالی ویرایش متن در تبلت ها و گوشی های اندرویدی است که توسط استودیوی Maskyn با قیمت ۰.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و با استقبال خوبی روبرو شده است و تمامی کاربرانی که ان را خریده اند از ان به عنوان ساده ترین و بهترین اپلیکیشن ویرایشگر متن اندرویدی یاد کرده اند. اگر از کاربرانی هستید که سر و کارتان با فایل های متنی اچ تی ام ال (HTML)، ایکس اچ تی امل ال (XHTML)، سی اس اس (CSS)، پی اچ پی (PHP)، پایتون (PYTHON) و غیره است و به دنبال یک اپلیکیشن عالی و آسان با ویزگی های منحصر به فرد برای ویرایش و مشاهده هستید ما به شما اپلیکیشن عالی Turbo Editor PRO را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن محیط کاربری بسیار ساده و طراحی شده به صورت متن باز، اینترفیس جذاب با دو تم سیاه و سفید و ویزگی های اسانی چون جست و جو و جایگزین و … تجربه ای متفاوت از برنامه های Text Editor را برایتان به ارمغان می اورد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ابزارها , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: ابزارها , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Turbo Editor PRO 2/2/4 – ویرایشگر متن عالی اندروید! ,



بازدید : 170
نویسنده : مهدی عابدیان

Talon for Twitter Plus نسخه ی پلاس و پولی از اپلیکیشن محبوب و عالی تالون فور توییتر از استودیوی Klinker Apps برای دستگاه های اندرویدی است که مدت ها قبل نسخه معمولی ان را معرفی کرده بودیم و هنوز که هنوز هست جدیدترین نسخه ی ان را در اسرع وقت و همزمان با انتشار در گوگل پلی در اختیار شما قرار می دهیم و اما امروز تصمیم بر این شد تا نسخه پولی و خریداری شده این برنامه را حضور شما دوستدارن شبکه اجتماعی Twitter معرفی نماییم. همانطور که در نسخه معمولی این برنامه نیز گفته شده بود، اپلیکیشن با دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده و اینترفیس فوق العاده کلاسیک و حرفه ای تجربه ی بهترین اپلیکیشن توییتر را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد و با ان می توانید در محیطی ساده به همه ویژگی های توییتر دسترسی داشته باشید ؛ ناگفته نماند که این نرم افزار علی رغم غیررایگان بودن ده ها هزار بار توسط کاربران خریداری شده و در صدر بهترین برنامه های توییتر می باشد که آن را به شمایی که یکی از کاربران توییتر هستید پیشنهاد می دهیم!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ابزارها , اینترنت , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: ابزارها , اینترنت , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Talon for Twitter Plus 3/0/2 – توئییر پلاس اندروید ,



بازدید : 165
نویسنده : مهدی عابدیان

Smart Tool Box یک اپلیکیشن عالی و کاربردی از استودیوی PC Mehanik برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی موبایل و یا تبلت اندرویدی خود می توانید ۳۰ ابزار کاربردی را به صورت یکجا و در قالب یک اپلیکیشن داشته باشید. این جعبه ابزار ضروری ترین ابزارهای مورد نیاز از جمله چراغ قوه، سرعت سنج، ذره بین، آینه، زاویه سنج و غیره را در اختیار شما قرار می دهد. سازنده ی برنامه از اپلیکیشن خودش به عنوان ابزاری کاربردی دقیقا همانند چاقوی ارتش سوئیس یاد کرده است! اپلیکیشن Smart Tool Box به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده که نسخه رایگانش شامل تبلیغات آزار دهنده می باشد و هم اکنون ما نسخه بدون تبلیغات آن را برای شما قرار داده ایم که بدون شک برنامه برایتان مفید واقع خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ابزارها , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: ابزارها , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Smart Tool Box 2/0 – جعبه ابزار هوشمند آندروید ! ,



بازدید : 184
نویسنده : مهدی عابدیان

EveryCircuit نرم افزاری کاربردی و محبوب برای سیستم عامل اندرویدمی باشد که با ان می توانید به صورت حرفه ای مدارهای الکتریکی را شبیه سازی و طراحی کنید و در نهایت آن را تست کنید تا به صورت انیمیشن ببینید مدارها هر کدام چگونه کار می کنند ! در این برنامه این امکان در اختیار شماست که پارامترهای مدار را به صورت دلخواه تنظیم کنید و سیگنال ورودی را به ان وارد کنید و با عملکرد مدارها آشنا شوید. اگر شما نیز از دانش آموزان ، محصّلین و یا مهندسین رشته های مرتبط با علوم الکترونیک هستید برنامه ی کاربردی EveryCircuit برای شما می تواند ضروری باشد . این برنامه به صورت واقعی عمل می کند و قانون های مختلف نظیر اهم ، جریان و کیرشهف ، معادلات غیر خطی و … را شامل می شود. در مدار خود می توانید از تمام قطعات مقاومت ، خازن ، سلف ، ترانسفورماتور ، لامپ ، پتانسیومتر ، کادمیوم ، دیود و … استفاده کنید و مدارهایی واقعی و جالب را بسازید !


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آموزشی و درسی , ابزارها , ,
:: برچسب‌ها: آموزشی و درسی , ابزارها , نرم افزار اندروید , دانلود EveryCircuit 2/14 – نرم افزار طراحی مدار الکتریکی اندروید ,



بازدید : 200
نویسنده : مهدی عابدیان

Flashcards Deluxe یک نرم افزار عالی در زمینه ی فلش کارت و برنامه های آموزشی از استودیوی OrangeOrApple برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۳.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و تا به امروز بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و از برترین ها به شمار می رود که ما امروز قصد معرفی نسخه ی پولی آن را داریم! با نصب این برنامه ی عالی برروی موبایل خود می توانید یک ابزار فلش کارت فوق العاده را به ارمغان بیاورید و با استفاده از ان ضریب یادگیری خود را افزایش دهید! همانطور که مستحضرید با کمک فلش کارت ها نکته ها، یادداشت ها و … به دلیل تکرار مداوم و برنامه ریزی شده به طور عالی در ذهن ثبت می شود که اپلیکیشن عالی Flashcards Deluxe تجربه بهترین برنامه فلش کارت را برایتان به ارمغان می اورد و ان را به همه دانش آموزان، دانشجویان و افزادی که به دنبال برنامه ای برای یادگیری عالی هستید، پیشنهاد می دهیم.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آموزشی و درسی , ابزارها , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آموزشی و درسی , ابزارها , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Flashcards Deluxe 2 , 4 , 1 – برنامه فلش کارت لوکس اندروید! ,



بازدید : 168
نویسنده : مهدی عابدیان

SkySafari 4 Pro – اسکای سافاری ۴ پرو بدون شک قدرتمندترین و بهترین اپلیکیشن ستاره شناسی و نجوم برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن بیش از بیست و پنج میلیون ستاره، بیش از هفتصد و چهل هزار کهکشان، بیش از ششصد و سی هزار شیء سیستم خورشیدی از جمله ستاره های دنباله دار و شهاب سنگ ها با بیش از ۱۲۰۰ مگابایت داده پرطرفدارترین و کامل ترین نرم افزار نجوم اندرویدیست که ما امروز در هاتدیروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را برای شما کاربران عزیز معرفی می کنیم!همانطور که گفته شد اسکای سافاری کلیه ی اطلاعات مربوط به اشیاء موجود در منظومه ی خورشیدی و ستاره های دنباله دار و سیارک هایی را که تاکنون کشف شده اند را در خود دارد که می توانید به صورت زنده و واقعی با یک تلسکوپ واقعی به مشاهده ی آسمان بپردازید و با امکانات بزرگنمایی به صورت دقیق اجرام آسمانی را مورد بررسی قرار دهید!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آموزشی و درسی , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آموزشی و درسی , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود SkySafari 4 Pro 4/4/3 – اپلیکیشن نجوم اسکای سافاری 4 اندروید + دیتابیس ,



بازدید : 221
نویسنده : مهدی عابدیان

Mobile Electrician Pro برنامه ای فوق العاده عالی و کامل در زمینه ی مدارهای الکتریکی از استودیوی Anatoliy Tarasenko برای دستگاه های اندرویدی است که مخصوص متخصصان برق طراحی شده است و با دارا بودن ویزگی های بسیار زیاد می تواند مورد استفاده ی دانشجویان رشته برق نیز قرار بگیرد! همانطور که مستحضرید محاسبه ی میزان مقاومت، جریان ، ولتاژ، توان و … عناصر استفاده شده در یک مدار الکتریکی بسیار دشوار است؛ از این رو بهره گیری از یک اپلیکیشن حرفه ای برای محاسبات الکتریکی می تواند تا حد زیادی مشکلات دانشجویان و مهندسان رشته برق را کاهش دهد و ما امروز برنامه کاربردی Mobile Electrician را برای قشر دانشجویان رشته ی برق فارسرویدی معرفی کرده ایم که بدون شک مورد پسندشان واقع خواهد شد!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آموزشی و درسی , ابزارها , ,
:: برچسب‌ها: آموزشی و درسی , ابزارها , نرم افزار اندروید , دانلود Mobile Electrician Pro 3/3 – برنامه متخصص برق اندروید! ,



بازدید : 233
نویسنده : مهدی عابدیان

ElectroDroid Pro نسخه پولی و پرمیوم اپلیکیشن محبوب و کاربردی الکترودروید از استودیوی Iero برای دستگاه های هوشمند با سیستم عامل اندروید می باشد که با قیمت ۲.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و از برترین برنامه های دسته بندی Tools گوگل پلی به شمار می رود. اگر از دانشجویان، مهندسین و حتی تعمیرکاران رشته الکترونیک هستید همین الان بدون تلف کردن زمان اپلیکیشن فوق العاده ی ElectroDroid Pro را دانلود کنید چرا که تمامی ابزارهای مورد نیازتان را در یک محیط ساده و زیبا در اختیار قرار می دهد! انواع ابزارهای محاسبه قانون اهم، مبدل فرکانس، تقسیم کننده ولتاژ، محاسبه عمر باتری، ماشین حساب های مختلف و … به صورت یک کالکشن در برنامه الکترودروید قرار گرفته اند که می توانید به صورت رایگان از تمامی آن ها بهره ببرید. به طور کلی ElectroDroid Pro مجموعه ای از ابزارهای حرفه ای الکترونیکی را در خود جای داده است و ما تنها تعدادی از ویژگی های آن را برای شما ذکر کرده ایم.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آموزشی و درسی , ابزارها , ,
:: برچسب‌ها: آموزشی و درسی , ابزارها , نرم افزار اندروید , دانلود ElectroDroid Pro 4/0/1 – مجموعه ابزار الکترونیک در اندروید ! ,



بازدید : 195
نویسنده : مهدی عابدیان

راه ها و ابزارهای مختلفی برای یادگیری زبان های خارجی وجود دارد که با آن ها بتوانید زبان های مختلف را یاد بگیرید. امروز در فارسروید قصد معرفی اپلیکیشنی جدید و محبوب با نام Duolingo را داریم که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است و با آن می توانید به راحتی زبان های اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، پرتغالی ، ایتالیایی و انگلیسی را در محیطی زیبا و به صورت سرگرم کننده فرا بگیرید ! این برنامه ی جالب واژه های زبان های مختلف را در دسته های مختلفی همچون حیوانات ، غذاها ، عبارات و اصول دسته بندی کرده است که می توانید به آسانی واژه ها را بیاموزید. به صورت درس به درس و بسیار جذاب همراه با تصاویر کلمه ها را یاد خواهید گرفت و با تمام کردن کلمه های هر بخش مدال طلا برای شما نمایش داده خواهد شد .


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آموزشی و درسی , ابزارها , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آموزشی و درسی , ابزارها , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Duolingo 3/7/2 – اپلیکیشن یادگیری زبان خارجی برای اندروید ,



بازدید : 189
نویسنده : مهدی عابدیان

Math Tricks – ترفندهای ریاضی یک اپلیکیشن پرطرفدار در زمینه یادگیری جالب فرمول های ریاضی است که توسط استودیوی Antoni به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و در نسخه رایگان آن سه تبلیغ بزرگ مشاهده می شود و هم اکنون قصد معرفی نسخه پولی آن را داریم که بدون هیچگونه تبلیغات آزار دهنده ای است! این برنامه ی کاربردی با هدف یادگیری جالب و حرفه ای فرمول های ریاضی طراحی شده است و به شما این اطمینان را می دهد که مسئله های ریاضی را بسیار سریع تر از روش معمول و کلاسیک حل نمایید! اگر دوست دارید که مسائل را بسیار سریع تر از دیگران حل کنید و به دوستانتان ثابت کنید که استعداد و مهارت شما در حل مسائل بسیار بالاتر است به جمع ده میلیون کاربر Math Tricks ملحق شوید و این اپلیکیشن عالی را برروی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آموزشی و درسی , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آموزشی و درسی , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Math Tricks 9/0 – برنامه پرطرفدار ترفندهای ریاضی اندروید! ,