HotDroid دانلود Alarm Clock Pro 1.1.0 iHandySoft – ساعت زنگ دار کم نظیر اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 189
نویسنده : مهدی عابدیان

Alarm Clock Pro یکی از بهترین و جالب ترین نرم افزاریهای آلارم و ساعت محصولی از گروه برنامه نویسی آی هندی سافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما را به یک ساعت دیجیتالی فوق العاده زیبا با تم هایی بسیار شیک تبدیل می کند که با داشتن آن می توانید یک ساعت زنگدار فوق العاده را در هوم اسکرین خود به ارمغان بیاورید! این برنامه با دارا بودن قابلیت آلارم به شما این امکان را می دهد که بتوانید ساعتی معین را برای آن قرار دهید تا در زمان مقرر با آهنگ انتخابی شما از گالری شروع به خواندن کند! اگر دوست دارید با صدای ام پی تری و آهنگ های موردعلاقه ی خود از خواب بیدار شوید، امروز نرم افزاری جالب را معرفی کرده ایم که این امکان را به شما می دهد و یک ساعت دیجیتال با رنگ های مورد علاقه ی شما را به نمایش می گذارد.

نرم افزار آلارم Alarm Clock Pro با دارا بودن امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ علی رغم پولی بودنش استقبال خوبی از آن صورت گرفته است و هم اکنون در مراکت اندروید با قیمت ۰.۹۹ دلار به فروش می رود که بدون شک ارزش خرید را خواهد داشت!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آلارم , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آلارم , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Alarm Clock Pro 1/1/0 iHandySoft – ساعت زنگ دار کم نظیر اندروید ,



بازدید : 194
نویسنده : مهدی عابدیان

پس از معرفی نرم افزارهای مختلف ساعت زنگدار (آلارم) برای آندروید، نوبت به معرفی اپلیکیشن محبوب و عالی Alarmy (Sleep If U Can) – Pro از استودیوی Delight Room Co رسید که توانسته است رتبه ۱ بهترین برنامه ی آلارم در ۷۰ کشور مختلف جهان از جمله  آلمان، فرانسه، و کره جنوبی را از آن خود نماید. این نرم افزار با دارا بودن یک ویژگی جالب بدون شک شما را به خودش مجذوب خواهد نمود، بدین صورت که عکس مودنظر خود را به برنامه می دهید سپس زنگ مورد نظر خود را تنظیم می کنید و برای قطع شدن حتما باید به مکان عکس تعیین شده بروید و عکس بگیرید تا آلارم قطع شود! این روش، روشی نوآرانه برای افرادی است که به این آسانی ها دل از رخت خواب نمی کنند و باید حتما زور پشت سر آن ها باشد!! اگر به دنبال یک آلارم عالی و کاربردی برای دستگاه اندرویدی خود هستید به هیچ وجه برنامه الارم فوق را از دست ندهید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آلارم , ابزارها , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آلارم , ابزارها , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Alarmy (Sleep If U Can) – Pro 9/5 – آلارم عالی اندروید ,



بازدید : 205
نویسنده : مهدی عابدیان

Sleep Cycle alarm clock یکی از پرطرفدارترین، بهترین و کم نظیرترین برنامه های ساعت زنگدار و یا آلارم است که توسط استودیوی Northcube AB برای دو سیستم عامل Android و IOS عرضه شده است و با کمک آن می توانید خوابی آرام و عالی را تجربه کنید! شاید بتوان موفقیت فراوان این برنامه را به ویژگی آنالیز چرخه ی خواب نسبت داد چرا که با ان می توانید به اسانی از طریق نمودارهای ارائه شده بدانید که در خوابتان چه میزان فعالیت داشته داشته اید! بله بهتر است بدانید که این نرم افزار با استفاده از سنسور شتاب سنج دستگاه میزان فعالیت و تکان های بدن شما را در هنگام خواب شناسایی کرده و شما را در بهترین حالت ممکن بیدار می کند!!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آلارم , پزشکی و سلامت , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آلارم , پزشکی و سلامت , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Sleep Cycle alarm clock 1/3/696 – آلارم کم نظیر اندروید! ,



بازدید : 188
نویسنده : مهدی عابدیان

To Do Reminder Premium نسخه پرمیوم و پولی یکی از بهترین و ساده ترین برنامه های اطلاع رسانی و یادآوری کارها برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی App Innovation در دو نسخه رایگان و پولی در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه +۵.۰۰۰.۰۰۰ بار نسخه رایگان آن توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه کامل ان را حضور شما کاربران ایرانی اندروید داریم! با نصب To Do Reminder برروی موبایل و یا تبلت اندرویدی خود دیگر نیاز نیست هیچ چیزی را به خاطر بسپارید! شاید شما نیز همانند بنده کارهایی را که باید در طول روز و حتی روزهای آتی انجام دهید را در حافظه خود ثبت می کنید و به دلیل مشغولیت های فراوان برخی از آن ها را فراموش می کنید و در این میان به یک ابزار عالی برای ذخیره آسان تر کارها نیاز داشته باشید ؛ برنامه To Do Reminder این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که کارهای روزانه را با متن و یا زبان خود ثبت نمایید و دیگر به طور همیشگی با فراموش کردن کارها خداحافظی کنید!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آلارم , ابزارها , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آلارم , ابزارها , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود To Do Reminder Premium 2/63/2 – اطلاع رسان کارها اندروید ,



بازدید : 174
نویسنده : مهدی عابدیان

CalenGoo یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای تقویم برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ در پلی استوری از برترین ها به شمار می رود! این برنامه می تواند با تقویم آندروید و تقویم گوشی همگام سازی شود و به گونه ای کامل کننده ی تقویم اسمارت فون اندرویدی شماست! اگر احساس می کنید تقویم گوشیتان بسیار ساده می باشد و به کمی تنوع و حرفه ای کردن آن نیازمندید، امروز قصد معرفی یک اپلیکیشن جالب و قدرتمند با نام CalenGoo را داریم که با داشتن آن برروی موبایل خودتان می توانید پنج نوع تقویم مختلف را به نمایش بگذارید و یک نمای جدید از رخدادهای آینده را داشته باشید!


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آلارم , کاربردی , مدیریتی , ,
:: برچسب‌ها: آلارم , کاربردی , مدیریتی , نرم افزار اندروید , دانلود CalenGoo 1/0/157 – نرم افزار قدرتمند کامل کننده تقویم اندروید ,



بازدید : 183
نویسنده : مهدی عابدیان

My Alarm Clock – ساعت زنگدار من یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین برنامه های ساعت زنگدار و یا آلارم برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی Apalon Apps با قیمت ۲.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه +۱۰۰.۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و از پرفروش ترین ها به شمار می رود. با استفاده از این برنامه می توانید تعداد آلارم های دلخواه خود را تنظیم کنید تا با آهنگ مورد علاقتان شما را از خواب بیدار نماید! محیط کاربری و طراحی فوق العاده زیبای اپلیکیشن شما را مجذوب خودش خواهد نمود و به طور کلی بخش آلارم دستگاه اندرویدیتان را بهبود خواهد بخشید. اگر به دنبال یک برنامه آلارم عالی با ویژگی های زیاد هستید که علاوه بر داشتن محیط کاربری دوست داشتنی شما را از داشتن یک آلارم عالی بی نیاز سازد، My Alarm Clock را از دست ندهید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آلارم , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آلارم , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود My Alarm Clock 2/10 – ساعت زنگدار عالی اندروید! ,



بازدید : 178
نویسنده : مهدی عابدیان

AlarmPad – Alarm clock PRO اپلیکیشن آلارم و ساعت زنگدار فوق العاده از استودیوی MindMe برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۴.۴۶ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و با هزاران دانلود از برترین نرم افزارهای آلارم به شمار می رود و امروز قصد معرفی نسخه پولی آن را داریم. همه گوشی های اندرویدی به طور پیش فرض دارای بخش ساعت زنگدار هستند اما بدون شک این آلارم ساده نخواهد توانست شما را از داشتن یک ساعت زنگدار مورد نیاز و عالی راضی نگه دارد بنابراین شما باید به سمت برنامه های آلارم با ویزگی های منحصر به فردتر بروید که ده ها مورد از بهترین های ان در سایت معرفی شده است اما … اپلیکیشن AlarmPad – Alarm clock PRO با دارا بودن محیط کاربری زیبای خود به شما این امکان را می دهد که آلارم های مختلفی را ایجاد نمایید، برای آلارم های خود پازل قرار دهید، هواشناسی، مدیریت کارها و … را داشته باشید و به طور کلی از داشتن یک آلارم حرفه ای بی نیاز باشید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آلارم , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آلارم , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود AlarmPad – Alarm clock PRO 1/8/2 – برنامه آلارم عالی اندروید! ,



بازدید : 241
نویسنده : مهدی عابدیان

همانطور که می دانید مایکروسافت آفیس از قدرتمندترین، پرطرفدارترین و نام آشناترین نرم افزار ویرایش اسناد مختلف آفیس می باشد که چند ساعت قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی آندروید و آیفون آن در گوگل پلی و آیتونز به صورت کاملا رایگان بودیم! نرم افزار رسمی مایکروسافت آفیس با نام Microsoft Office Mobile به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید تا همه ی کاربران دارنده ی دستگاه های هوشمند اندرویدی بتوانند به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک آفیس ۳۶۵ نسبت به مشاهده و ویرایش اسناد آفیس مایکروسافت اقدام کنند! با استفاده از نرم افزار آفیس اندروید می توانید به راحتی هرچه تمام تر به مشاهده و ویرایش تمامی اسناد مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و اسناد مایکروسافت پاورپوینت بپردازید و با ویژگی های منحصر به فرد تجربه ی بهترین نرم افزار آفیس را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید!

نرم افزار مایکروسافت آفیس – Microsoft Office Mobile تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران دریافت گردیده و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال برنامه ویرایش فایل های آفیس هستند پیشنهاد می دهیم.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آفیس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آفیس , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Microsoft Office Mobile 15/0/4220/2300 – برنامه مایکروسافت آفیس اندروید! ,



دانلود Kingsoft Office 8.1 – نرم افزار آفیس اندروید
نوشته شده در دو شنبه 29 تير 1394
بازدید : 213
نویسنده : مهدی عابدیان

Kingsoft Office از بهترین نرم افزارهای آفیس برای گوشی های با سیستم عامل آندروید می باشد که با آن می توانید همه ی فایل های آفیس با فرمت های DOC ، DOCX ، TXT ، XLS ، XLSX ، PPT ، PPTX و PDF را مشاهده و ویرایش کنید . اینبرنامه در مارکت اندروید دارای ۴.۶ امتیاز می باشد که نسبت به برنامه های مشابه محبوب تر است . اگر به دنبال یک اپلیکیشن عالی برای باز کردن فرمت های مختلف آفیس هستی که تمامی نیازهای شما را برآورده سازد تحت هیچ شرایطی WPS: #1 FREE Mobile Office App یا همان Kingsoft Office سابق را از دست ندهید چرا که محیط کاربری و ویژگی های کم نظیرش شما را مجذوب خودش خواهد نمود.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آفیس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آفیس , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Kingsoft Office 8/1 – نرم افزار آفیس اندروید ,



بازدید : 220
نویسنده : مهدی عابدیان

OneNote – وان نوت نرم افزاری یادداشت برداری بسیار معروف از کمپانی معروف مایکروسافت می باشد که نسخه های مختلف ان برای ویندوز، مک و سایر سیستم عامل ها از جمله اندروید و آیفون عرضه گردیده است که ما امروز قصد معرفی نسخه ی اندرویدی آن را داریم. با استفاده از این برنامه ی کاربردی قادر خواهید بود که یک نوت بوک دیجیتال بسیار حرفه ای و کارامد را داشته باشید به گونه ای که به شما این امکان را می دهد در محیطی بسیار ساده و البته امن یادداشت های خودتان را بر اساس لیست های مختلف ثبت کنید و به صورت بسیار عالی و کامل به مدیریت آن ها بپردازید! شاید شما دوست داشته باشید یک دفترچه یادداشت قدرتمند مخصوص خودتان باشد و بتوانید در آن لیست کارهای روزانه خود از جمله خرید و … را ثبت نمایید و به صورت همیشگی و تا اخر عمر به ان ها دسترسی داشته باشید ما به شما اپلیکیشن OneNote شرکت معروف مایکروسافت را پیشنهاد می دهیم.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آفیس , کاربردی , نوشتاری و خطی , ,
:: برچسب‌ها: آفیس , کاربردی , نرم افزار اندروید , نوشتاری و خطی , دانلود OneNote 15 , 0 , 3931 , 1010 – نرم افزار OneNote مایکروسافت اندروید ,



بازدید : 204
نویسنده : مهدی عابدیان

OfficeSuite 8 Pro + PDF نسخه ی هشتم از نرم افزار پرطرفدار و فوق العاده ی آفیس کمپانی موبایل سیستم برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن نسخه ی فول و پولی (پرداخت شده) آن را برای شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. نسخه ی هشتم این نرم افزار عالی همانند نسخه ی هفتم هست به گونه ای که با آن می توانید به آسانی به ایجاد، مشاهده، چاپ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت بپردازید و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید! نسخه هشت نسبت به نسخه قبلی دارای پیشرفت های زیادی است و با دارا بودن یک رابط کاربری جدید تجربه ای متفاوت از برنامه های آفیس را در موبایل و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آفیس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آفیس , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود OfficeSuite 8 Pro + PDF 8 , 3 , 3784 – آفیس سوئیت 8 اندروید! ,



بازدید : 190
نویسنده : مهدی عابدیان

بله… امروز قصد معرفی قدرتمندترین، بهترین و کامل ترین پکیج مایکروسافت آفیس با نام Microsoft Office For Android tablets Preview برای دستگاه های اندرویدی را داریم که این پکیج شامل سه اپلیکیشن عالی و بی نظیر از کمپانی مایکروسافت می باشد و با نصب هر سه اپلیکیشن برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید سه ابزار قدرتمند مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت را داشته باشید! در اصل این پکیج شامل سه اپلیکیشن بی نظیر Microsoft Word Preview و Microsoft Excel Preview و Microsoft PowerPoint Preview می باشد که از کامل ترین نرم افزارهای آفیس به شمار می رود و تمامی قابلیت ها و ویزگی های موجود در نسخه ی PC خود را داراست! اگر از کاربرانی هستید که دارای یک دستگاه اندرویدی می باشید و به دنبال کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای آفیس هستید پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه این بسته را از دست ندهید!

با نرم افزار Microsoft Word Preview می توانید به ویرایش و مشاهده ی فایل های آفیس ورد بپردازید و از ویژگی هایی همچون ایجاد فایل ورد، ویرایش فایل ورد، اضافه کردن شماره صفحات، نوشتن متن به صورت حرفه ای، لایوت ها، استایل ها و دیگر موارد استفاده نمایید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آفیس , کاربردی , نوشتاری و خطی , ,
:: برچسب‌ها: آفیس , کاربردی , نرم افزار اندروید , نوشتاری و خطی , Microsoft Office 16 , 0 , 4229 , 1004 – قدرتمندترین پکیج مایکروسافت برای اندروید ! ,



دانلود Sibling Office Pro 5.5 – آفیس قدرتمند اندروید!
نوشته شده در دو شنبه 29 تير 1394
بازدید : 180
نویسنده : مهدی عابدیان

Sibling Office Pro یک اپلیکیشن قدرتمند و عالی آفیس برای دستگاه های اندرویدی است که با استفاده از آن می توانید در موبایل اندرویدی خود به ایجاد، مشاهده و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس (doc، docx، rtf، xml و txt)، مایکروسافت اکسل (xls، xlsx و csv) و مایکروسافت پاورپوینت (ppt و pptx) بپردازید. هدف اصلی استودیوی Sibling در ساخت و ارائه این نرم افزار کاربردی مجموعه ای بی نظیر بوده که تمامی نیازهای کاربر را از داشتن یک برنامه آفیس برآورده سازد. تمامی ویژگی ها و دکمه ها به صورت عالی در مکان های خاص خود تعبیه شده اند و شما می توانید در حالت افقی از آن ها استفاده کنید. اگر دارای تبلت و یا گوشی اندرویدی هستید و به دنبال یک برنامه آفیس می باشید به هیچ وجه برنامه ساده و حرفه ای Sibling Office Pro را از دست ندهید چرا که تمامی ویژگی های مشاهده و ویرایش و ایجاد فایل های آفیس را به صورت یکجا برایتان به ارمغان می آورد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آفیس , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آفیس , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Sibling Office Pro 5/5 – آفیس قدرتمند اندروید! ,